Kızlar umutcan doktor perinoyoloji sanırım. Ben -1 de ultrasondan ikili test yaptırdım o gün bana detaylı ultrason randevusu da versi 21-22.haftama denk gelecek şekilde. Sonra detaylı ultrason günü kadın doğum bölümüne çıktım ve sekreterden sıra açtırdım ikili testi hangi doktor istediyse detaylıda da o doktora sıra açıyor. Neyse sırayı açtırdım koridorda adam yada kadın duruyor ya randevu falan onaylatıyosun heh işte orda sıra açtırdım sonra aşağıya indim -1 kata. Orda randevum var diyosun yine elindeki kağıdı veriyosun onlar sana ultrason 2 ye git diyo mesela sende gidiyosun sıran gelince içeri giriyosun radyolıji doktoru bakıyor benim 10-15 fakika falan sürmüştü sonra eline kağıt veriyo sonucunu. Sonra o sonucu yukarı çıkıp kadın doğum doktoruna gösteriyosun sana sırayı kimr açtılarsa bu kadar. Anlık hemen çıkıyor sonuç. Sonra doktor bakıyo kağıda eğer bişey yoksa şu zaman gel diyo ve çıkıp gidiyosun