Ben de sadece çikolata ikram edeceğim çünkü diğer her şey çöpe atılacak kime ne benim çocuğum doğduysa kimse umursamayacak
Bize gelen magnetler bana aşırı saçma gelmişti mesela ne işi var benim evimde senin çocuk magnetin diyip hep çöpe attım. Kullanılacak hediyeler genelde rağbet görür diğerleri masraf :((