esdd Bebeğime 14. Haftada yuzde yuz erkek dedi ama ben basından beri kız hissediyorum tüm belirtileri var ilk gebeliğimden cok farklı anne hissi çıkar mı yaşayan var mı
goktugmomsss namkol1 Benim de öyle ilkinde çok bulantım kusmam yoktu erkek oldu ikinciye hamileyim 16 haftalık çok hastalık yaptım hâlâ daha ara ara kusuyorum kesin değil ama erkek olabilir dedi sırtı dönüktü ultrason da
namkol1 goktugmomsss benimde ilk gebeliğim prensesler gibiydi ne bulandı ne ağrı sızı hamile olduğumu unuturdum. Bunda sürünüyorum resmen ikiside kız. Hisle olacak olsaydı 😂 ecemk94 😂🫶🏻
ecemk94 esdd doktor kız dedikten sonra ben erkek hissetsem nolur 😂😂 allah aşkına doktorlarınıza ultrasonlara güvenmiyorsanız doktora gitmeyin evde doğurun