zeynepasli Kızlar benim 10 gündür falan çok asagida bir titreme gibi bir şey oluyor . bugün yine fark ettim ki ne zaman çikolata yesem o zaman oluyor. Hatta bugün sonrasında birz yukarıda da hissettim bebegi ilk kez. Bu kadar aşağıda hissedilmesı normal mi sizce benimle aynı şeyi yaşayan var mı?
GoncaKeskin zeynepasli normal canm ben 23. Haftadaym hala çopu zaman aşağıda hissediyorm hatta idrar kesemi tekmeliyor sanırım tekmeyle idrarm cıkcal gbi oluyo ama normal :)
zeynepasli Yasemincifci yaa tam hareket mi oradaki anlamıyorum ki bugun ilk defa karnımda bu kadar belirgin hissettm ama aşağıda baya bi degisik bişey hissettiğim anlatamıyorum da
Zeynep7777777 GoncaKeskin merhaba bende 18. Haftamdayım idrar yaptığım bölgede bi baskı oluyo bundan dolayı olabilir mi korkutuyo beni
Zeynep7777777 GoncaKeskin çok sormuş olucam belki ama mesela bugün öğleden beri sürekli idrar baskısı gibi oluyo Bende rahim ağzındamı skıntı varmı acaba diye düşündüm ama baskı alta değil idrar kesesinde üste yani
GoncaKeskin Zeynep7777777 ben öyle olunca pozisyonumu değiştiyorum duruyo aslında mesela uzan sağ yatıyosan sola yat falan
Sevcan80 Bende 20 haftadaym şuan bile kasıklarımda karnımın hemen alt tarafında oynuyo resmen hissediyorum 😂