Meva42 Kızlar merhaba daha önce açlık şekerim kontrol altındayken bir iki haftadır 110 120 arası değişiyor dikkat de ediyorum tokluklarım gayet iyi ama açlık böyle başına gelen oldu mu
doimom Meva42 merhaba benimde açlıklarım 100-120 arası tokluklarım da sorun yok , nasıl düşücek bilmiyorum.
Gkebruu Meva42 insülin kullanıyor musunuz Benimde o haftalarda sabah açlıklarım düzene girmiyordu Akşam vurduğum levemir dozu arttırdım doktor kontrolünde Şuan standar 90-92 bandında Tokluğu diyetle halledebiliyoruz da bu açlık psikoloji bozan cinsten oluyor
Tugceaker Meva42 ooo senin sadece açlık benim ikiside var ve ne kadar dikkat etsemde hep yukarılarda ve takip altındayım insülin kullanıyorum 18 ünite banamasın demiyor bu sabah tokluğum 139 du ne yedin derse 1 dilim tam buğday haşlanmış yumurta peynir zeytin bukadar
btlatsvn Meva42 ben de 32 haftalıgım her gun 30 dk yuruyus yapıyorum dıyetle bu zamana kadar geldık ınsallah boyle devam eder
Meva42 Gkebruu hayır kullanmıyorum zaten iki haftadır bu şekilde seyrediyor randevu aldım dahiliyeye umarım hallolur
doimom Meva42 öncelikle diyet deneyelim dedi dahiliye doktoru eğer düzelme olmazsa sonraki aşama insülin dedi. Tokluklar 120 altı ama açıklar 95 üstü. Haftaya tekrar randevum var dahiliyeye bakalım ne diycek
Tugceaker doimom açlık bugüne kadar hep 130 120 140 128 çok nadir 99 95 geliyordu ilk defa bu sabah 89 geldi sanırım kullandığım insülin dozundan
Meva42 Benim yeni yeni açlıklar yükseldi tokluklar iyi de açlıklarım 120 olunca biraz stres yaptım açıkçası
Tugceaker Meva42 30 haftalığım canım benim tokluk hala yüksek açlıkta daha bu sabah 89 geldi sanırım insülin dozundan kaynaklı doktor bana şekerin kalıcı olabilir dedi bide diğer hamileliklerinde de yaşayabilirsin dedi
doimom Tugceaker benimde açlıklarım 100-101 çıkıyor tokluklarım 107-130 arası değişiyor 3 gündür diyetle devam ediyorum ama düşmüyor. 10 gün sonra dahiliyeye tekrardan randevum var. İnsülin başlatıcak kesin çok korkuyorum😞
Meva42 doimom bende çok korkuyorum ya zaten hali hazırda oksapar kullanıyorum bir de insülin çıkmaz inşallah
iyiliktozu Meva42 insülin kullanmadan önce benimde öyleydi. Normalde açlık şekerlerine yürüyüşler iyi geliyormuş ama ben riskli olduğum için yasaktı. İnsülinle açlığı yenilerde düzelttik ama bu kezde 1. Saatler sıkıntılı çıkmaya başladı.
Superisibeyza iyiliktozu kaç dozla açlık düzeldi günde 3 kez novıropif 26 doz ve gece lantus 26 unite yapıyorum 30 haftadayım sabah açlık 120 ya günlerdir
Glsm48 iyiliktozu birinci saat 140 ikinci saat 120 dir nerdeyse 5 kadın doğumcuya 2 dahiliyeciye gittim hepsi bunu söyledi