Sdnurr kayıdım var orada fakat yeni hastanesi acıldıgı için doktorum orda olacktı fakat dogum ücreti 6 bn tl kayıt var diyede 3.500 mlyar istiyor medipolu araştırdım ssklı oldugu için 1.350 tl alıyolar ve deniz hanımı cok önerdiler hastane ve doktor da cok önemli benm için
Reşat beyde cok iyi fakat kararsız kaldım :/