Hazarerkol Kızlar bn Çarşamba günü kan verdim birde idrar tahlili yaptırdım sonuçlar cuma çıkar dedi doktor e nabizda cuma gününden beri bakıyorum idrar tatlilerim var ama kan tahlilerim yok neden sizce
ebrudefnee Hazarerkol yarın sağlık ocağını arayıp sorabilirsiniz düşmemiş diye bazen onların sistemine düşüyor ama e nabıza düşmüyor
Hazarerkol pengumommy pengumommy evet sağlık ocağında baktırdım ama normalde de ben sağlık ocağında kan verdiğimde e-nabızıma düşüyordu genelde hep ben evde kendim bakıyordum sonuçlarıma bu sefer düşmedi ama