Busragunayy 17+3 oldum 2. gebeligim tam hissiyat sayilmasada 15 haftada arada sirqda 1.2 pit hisettim bu hafta daha belirgin ve daha fazla hiseetim sanirim 20. haftalarda daha net evet vurma tekme degdimiz olay gerceklesicek ve dahasi var esim ve oglum nezaman karninda duycaz diye bekliyolar 😁 yani sabr et uyuyamiycagin gecelerin sabah seni aciktim diyen tekmeler uyaricak hele bi gelissin guclensin ozmn az dursada uyusam diycen bence keyfini cikar bu zmnalrin 😊