Günaydın Canım Anneler,
Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Duru 5 aylık oldu. Sadece anne sütü ile besleniyor. Son 3-4 gündür hiç kaka yapamadı 💩 Ve dün akşam çok huzursuzdu hep ağladı ama neyse ki bu sabah biraz yapabildi (Doktorunun tavsiyesiyle gliserinli fitil yaptım) Kabızlığın neden kaynaklandığını anlamaya çalışıyorum. Ben mi az su içiyorum acaba diye düşünmeye başladım. Sizlerin fikri/önerisi nedir? Ne iyi gelebilir? Çocuğunuz kabız olduğunda ne yapıyorsunuz?