Daha önce devlet hastanesinde 2li tarama testi yaptıran var mı? Yanlış/doğru nasıl sonuç aldınız? Kafanızı bulandıran bir şey olmuş muydu? Bana doktorum 2li/3lü yaptırma fetal yaptır dedi ama çok kararsız kaldım. Malum fiyatları da çok yüksek. 2li yaptırmayı düşünüyorum şehir hastanesinde. Bir sıkıntı olursa fetal yaptırmayı düşünüyorum ama yine de fikir almak istedim. Direkt fetal mi yaptırsam emin olamıyorum. Tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa mutlu olurum. 🫶🏼