emelllllktlu Merhabalar ikili test sonucu e nabızda ayrıntılı parametrelere bakınız yazıyor. Bu ne demek başka bir veri yok böyle yazıp iyi sonuç alan var mı?
ebrudefnee emelllllktlu bende yaptırdım 1 hafta oldu bekliyorum ama biz sistemden grafik şeklinde net göremiyoruz doktor daha iyi görüyor belki o sebeptendir grafik olarak görmek için
eliftugba48 Eğer Devlet hastanesinde yaptırdıysanız o değerlere bakmayın dr sitesine daha ayrıntılı bi şekilde düşüyor
Alparslanmomm emelllllktlu çok şükğr temizdi bi aksilik görülmedi detaylımız da temiz çıktı darısı başına inşallah sağlıcakla kavuşalım 🩷