Prensin_annesii Kızlar 5 Ocak ta adet olmam gerekiyordu daha olmadım 6 ocaktan bu yana kahverengi akıntım ara ara pembemsi oluyor bu durumu yaşayan var mı nedendir acaba
sevimlipandahii Prensin_annesii benim de adet gunumde lekelerim oldu 2 gün sürdü test yaptım çıktı kan verdim çıkmadı doktor bira daha bekle öyle yine Kan ver dedi belki sizinde yerleşme kanaması falandır soğan suyu vs içme 🙃
MuratsefiKa Prensin_annesii hamile değilsen kadın hastalıklarına git onlar verir söktürücü kafana göre kullanma nolur nolmaz
Prensin_annesii pengumommy hamilelik midir sizce 6 gün oldu kahverengi akıntı ara ara pembemsi oluyor