eslem2121 gulcin_glgc bu test çok yanıltıyor bnce hiç güvenme bacım bende de böyle iki kopkoyu çizgi çıkarttı ama değildim
gulcin_glgc Yok arkadaşlar bidaha asla test yapmam gider direkt kan veririm çok büyük bi hayal kırıklığı oldu ama zordu zaten 11 gün bar adete ama işte insan görünce bi acabamı diyor
serenss gulcin_glgc ben burda çok yazdım aslında ovülasyon olarak innovita kullanın gebelik testi olarak Awox. İnternetten alırsanız kan vermeye gerek kalmaz her ay. Çünkü awox da varsa var yoksa yok demek 🥹
Tortilla gulcin_glgc predictor al test alacaksan hıc yanlıs cıkardogını gormedım bıraz pahalı ama dogru cıkıyor.