Semagkyerol 22+6 hafta 557 gram olmuş minik kızım Doktor gayet iyi dedi hanım insan ister istemez düşünüyo haliyle ☺️ iyimi diye yarın şeker yüklemesi için test yapılıcak siz şeker yüklemesi hakkında neler düşünüyorsunuz
Yasemincifci Semagkyerol 25+3 te 834 grdı miniğim o zamn şeker yüklemesinide yaptrdık şekerim sınırda cıktı protein ağırlıklı beslen dedi doktorum bi zararı yok zarardan cok faydası var şekerin varmı yokmu ınu öğrenysn👌🏻