Nurgzr Merhaba, ben ekimde düşük yaptım ve şu an hamile olduğumu öğrendim. Ufak tefek belirtilerim vardı idrarda pozitif çıkınca kan verdim ve adete 5 gün kala 19.82 çıktı. Sizce değerim nasıl. Düşük yaptığım için biraz tedirginim
bkb35 Nurgzr canım çok yeni daha telaş yapma iki günde bir iki kat artması gerekiyor biliyorsun onu takip et inşallah sağlıkla geçecek 🙏🏼 benim de 5 aylıkken kaybım var şimdi yine hamileyim gayet sağlıklı ilerliyor. Allah yardım edecek bize 🙏🏼🌸