Bende 2021 den beri ritim bozukluğu var. 2022 de ablasyon oldum ama düzelmedi. Çünkü kalbin etrafını sarmış kabloların yetişmediği bir yerde bozuk ritim var onu alamıyorlar. Gitmediğim doktor kalmadı. O tarihten beri tüm kalp ilaçlarını içtim. Gebelik hep erteledim ama şuan 2. Bebeğe hamileyim. Korkuyorum ama duadan başka elimden bir şey gelmiyor.
Doktorunuza danışın beloc masum bir ilaç rahatsız oldukça içmenizi önerecektir