Aaaaasyaaa 1998sibel_ ben adetimden iki gün önce bu şekilde öğrendim hemen acile gidip kan verdim pozitif çıkmıştı
clementine16 Silik çizgi renkli bi şekilde çıkmış eğer test hatalı değilse bence var :) hayırlısı olsun
1998sibel_ clementine16 2 kere yaptım aynı hatta erken gebelik aldım oda net oembe çıktı koyu az bişey
1998sibel_ Aaaaasyaaa şuan zaten beden olarak hani hisediyorum adet gibi değil olan ağrılarım ve çok limon yiyorum ilk deda
Aaaaasyaaa 1998sibel_ canım ilk zamanlar bi belirti vermiyor gebelik normaldi benim her zamanki gibi gidip kan ver bence o şekilde netleştir