bluemom24 benim 35+5 ama hiçbir belirtim yok ilk kızımda 5 cm lik açıklık üzerine sezeryana gider gibi planlı gun seçip suni sancı ile normal doğum yaptım. Sadece açıklık vardi onuda ben anlamamıştım.Buyizden sancı su nisan vs hicbirine şahit olmadım acemi sayilirim😃 bugun anneme sordum hatta belirti veriyormu yani bugun hic birseyim yokken yarın birden gelebilirmi diye annem evet dedi😁 benim suan hic bir belirtim yok