Kızlar 30. Haftamdayım sürekli her şeye ağlayasım geliyo. Böyle bir anda yaşlar süzülüyor gözümden. Annem annem diye müzik çıkıyor hemen ağlıyorum mesela. Bu arada eşime taktım kafayı. Çok fedakarlık yapıyor maddi manevi zora giriyor diye gece gündüz ağlıyorum. Aslında komik dışardan bakılınca 😂 nedir bu hormonlardan çektiğimizzz