yasen1 Ya her gören göbeğin düşmüş diyo banada alada gelıyor kasıklarım gun ıcınde ağrıyor ilk gebelik sezaryan normal gelır mi acaba ben korkmaya başladım normal de yapamam bı rahatsızlık geçirdim önceden o yüzden korkuyorum