Taneminci merhaba ben kendimi yalniz saniyordum ama degilmisim. Tarif ettigin her sey bende de var. Sabah gayet normal uyaniyorum. Normal derken midemde hafif siskinlik var aksamdan icerde kesin gaz kalmis cunku ama yine de rahatsiz edici degil. Gazi bebek hareket etmeden asla cikaramiyorum. Ve en onemlisi gaz yapan seyleri asla yemesem de her aksam saat 7 10 arasi deli gibi agzima kadar sisiyorum karnim semsert oluyor ve gaz asla cikmiyor cok nadir ciktigi. Bebek hareketlenmeye baslayinca da ne hikmetse karnimin sisligi iniyor. Cok entresan bir durum. Ben cozemedim. Ama 30. Haftamdan beri bu boyle. 35. Haftanin icindeyim.