Hiç telaşlanmayın kızım 2 kg 575 gram doğdu 47 santim de doğduğunda doktorum her gittiğimde kontrole çok minnak işte minyon bir kızın olacak diyordu hatta çok üzülüyordum çok moralim bozuluyordu çünkü ben bir 70 boyundayım uzun birisiyim eşim de ona keza hep böyle nasıl yani falan diyordum inanamıyordum üzülüyordum hatta o zamanlar herkese soruyordum Sonra kızım doğdu mesela şu an boy ve kilo olarak yaşıtlarından bayağı bir önde o yüzden hiç telaş yapma sadece çok güzel bakıp güzel bir şekilde beslediğininde bir anda o büyüme atağını yakalıyorlar bir de biz de gelişim geriliği vardı anne karnında ona rağmen düşün yani o yüzden içini ferah tut ve bu arada zaten doğumuna daha bayağı var o süre zarfında çocuk 3 kg’ı geçer diye düşünüyorum ben 42 hafta beklemiştim 2 kg 575 gram dogurdum yani sen düşün Ama sağlıklı mıydı sağlıklıydı ve bence de en önemlisi buymuş