duyqq benimde 5 gün geçti dün çok hafif bir iki damla kahverengi leke gördüm oldum sandım daha sonra bu akşam yine bir kaç damla kahverengi leke vardı yine oldum sandım ama hiçbir şey yok o kadar umutlanıp hüsrana uğradım ki bende stres yapmak istemiyorum ama kendi kendimi yemeye başladım var mı yok mu adet mi olmıcam bu ay nedir diye test yapmaya korkuyorum yerleşme olur mu ki acaba 5 gün geçmişken