Az önce doktor kontrolüm vardı nst de hafif sancı gördü doktor ama benim sancım felan yok hissetmiyorum 😂 alttan açıklığa baktı açılma ypk dedi. Eve geldim şimdi koyu kahvemsi bi akıntım var. Acaba nişan mı yoksa muayene kaynaklı mı emin olamıyorum. Sizin nasıl olmuştu