Busranur_mnts o zaman dediğiniz gibiyse yeterli olur bizde araba yok hep otobüs izban falan kullanacağım açıkçası hafifliğine hiç bakmadım benim için önemli olan dayanıklılık ve geniş oturma yeri bide çift yönlü olsun işte çocuk 3 yaşına kadar rahat kullansın o kadar çok model varki kafam allak bullak oldu e bebekte bagi neo 2 mi unuttum adını ondan önerdiler oturma yeri o kadar küçük ki geniş bi çocuk olsa asla oturamaz ondan bakmadım bile puseti minnacık falan