Lavinyam06 Bundan 3 ay önce Letu progestan kullanmıştım bu ay bişey kullanmadım gebelik de negatif ama adette yok 😢
Kubra381 Lavinyam06 bende öyle 1 Aralık son adet tarihim hala adet olmadım Bu ay Femara ve inofolic combi hp kullanmıştım 5 ocakta kan testi yaptırdım <2.30 çıktı
ezgi2125 Teste pozitif çıktı kanda negatif dün regl olma gerikiyordu olmadım. Testi de Salı günü vermiştim
Kubra381 Lavinyam06 vermedim yani yoktur diye düşündüm açıkçası ama daha da adet olmadım böyle değer çıkıp sonra yükselme olurmu ki
Kubra381 Lavinyam06 amin canım adetlerim düsensiz Ama ben Femara kullandığım için bu kadar gecikmesine şaşırdım 🥺 geçen ay klomen kullanmıştım gebelik olmadı ama 34.gün adet oldum
Kubra381 Aysegl12 testim yok malesef Sat 1 Aralık 27 sinde bi uzayan akıntı oldu ve o günü değerlendirdik Femara kullanılan döngüde 27.günde yumurtlama olur mu