zlpfds benim kızımda makat gelişti. İlk doğumum vajinaldi, ikincide öyle olsun istediğim için 40haftaya kadar bekledik. O zamana kadar sancım gelmiş olsaydı ve dönmüş olsaydı normal doğacaktı haliyle. Veya sezaryen günü yine ultrasona alındım dönmüş olsaydı yine doğum başlatılırdı ben sezaryen oldum tabi dönmedi çünkü