Rozen demekki doktordan doktora değişiyor bu durum arldşaım doğum yapalı 3 ay oldu dikiş aldırdı ama dikiş ucu elinde kalmış birşey olmaz demiş birdahaki doğumda çıkarırlar demiş ağrısı olmaya başlamış özele gitmiş tekrar kesip tekrar dikmişler ben şok oldum