ikincikezanneolmak Hamile olduğumu cok erken öğrendim zaman geçmek bilmiyor bu yüzden 14 ocağa randevu aldım 6+2 oluyor kalp atışı duyulur mu sizce
sfkhknn ikincikezanneolmak merhaba bende hemen hemen sizin gibiyim , ama kalp atışı duyulmadı gittim kontrole
dgngr ikincikezanneolmak geç döllenme değilse duyulabilir ama alttan bakmaları gerekeniliyo. Bende alttan baktırma hiç. Önerilmiyo
Gokturkmom_ ikincikezanneolmak Herkeste değişken bu durum ben keseyi5+2 bebek ve kalp atışını 7+2 de görmüştüm doktorumun söylediği tarihte gitmiştim öncesinde duyar mıydık bilmiyorum
ikincikezanneolmak Busranur_mnts sfkhknn dgngr Gokturkmom_ deletedmom43191 kizimi da erken öğrenmiştim hemen ertesi güne de randevu almıştım görülmediği için 3 kez alttan bakıldı ve sonrasında kanamam başladı bunda o hatayı yapmak istemediğim için 14üne aldım randevuyu ama istiyorum ki kalp atışını da duyabileyim ama söylediğinize göre duyulmama ihtimali de var randevuyu ertelesem mi acaba
dgngr ikincikezanneolmak yoo sağlığına bak. Bidahakinde dinlersin. Ya da doktoru ara ne zaman geleyin diye danış. O randevuyu şu gün al der
Busranur_mnts ikincikezanneolmak sen bilirsin canım kalpazan atışı için en net 7 8 hafta oluyor genelde ama bajinal ultrasonun bi zararı yok bana da Alttan bakıldı bi sıkıntı yaşamadım malesef sağlıksı gebelikler ne yaparsan yap tutunmuyor
sfkhknn ikincikezanneolmak evet canım kese yi gördüm ama bir hafta sonra bir daha randevu verdi kalp atışı için .
ikincikezanneolmak Gokturkmom_ simdi randevuya baktım gideceğim doktorun bir sonraki randevusu 26sında var o zamana kadar bekleyemem ya 😓
ikincikezanneolmak Gokturkmom_ 19 aralıkta başka bir doktora var ona alsam mı yoksa gitsem mi sizce ya
beyazakgl ikincikezanneolmak devlette duyamadım aynı gün özele gittim duyduk 6+2 özele gitme sebebim doktorumun çat diye kese var ama kalp atışını duyamıyorum demesiydi küçük olduğu için bazen bence cihazı denk getiremiyorlar devlet ve özelin cihazları çok farklı
ikincikezanneolmak beyazakgl evet ya gerçekten devletle özel hastanenin bakımı ilgisi arasında dağlar var bende daha yeni diye devlete aldım bakalım ne diyecek
aselimdurum ikincikezanneolmak ben 6+1de duydum canım zayıfım karından ultrasonla duydum birazcık kilolu olanlar da karından duyulmayabiliyor vajinal bakıyorlar. Fakat hiç duyulmasa bile 8.haftaya kadar süresi oluyor
ikincikezanneolmak aselimdurum vajinal baktırmak istemiyorum ya 19una da randevu var ama 23 aralıktan beri bekliyorum 14ünde gitsem mi en azından az cok bisey söyler doktor belki diyorum yada 19unda git garanti olsun diyorum ama çok kararsizim
ikincikezanneolmak buketdeniz19 gideyim o zaman ya duyulmazsa cok cok 1 hafta sonraya tekrar randevu alirim en azından az cok görmüş bilgi almış olurum
aselimdurum ikincikezanneolmak bence 19unda git Garanti olsun kalp atışını duyamazsan birde ona endişeleneceksin o 1 hafta geçmeyecek çünkü öyle oluyor o yüzden en iyisi 19una git için rahat çıkarsın muayeneden
buketdeniz19 ikincikezanneolmak kesinlikle git valla ben 2 günde bir gidiyorum benim doktorum çok erken olduğu için kalp atışını dinletmiyor doppler ile gereksiz ısı vermek istemiyor bebeğe küçük olduğundan ama kalp atışını gösteriyor
ikincikezanneolmak aselimdurum 9 gün daha gecer mi ki ya 23 aralıktan beri 14ünü bekliyorum 3 hafta geçmek bilmedi bir türlü 19uda garanti olur ama off cok ikilemdeyim ya