Kızlar eczaneye gittim tutunmaya yardımcıdır yumurtlama dan sonra başla 10 gün fitil olarak koy dedi rahimi hazırlıyormuş eğer gebelik olmazsa da regl oluyormuşsun aldım ama cesaret edemedim doktora da yeni randevu bulabildim reglme 13 gün var 15 Ocak’ta randevum sizce ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz lütfen