Merhaba kızlar 4 ocakta hamile olduğumu öğrendim ve 1 gün sonra kanamam başladı ve sonrasında düşük oldu kimyasal gebelik deniyormuş sanırım kanamam hala bitmedi devam ediyor ama beta değerim 5 ocakta verdiğim kanda 266iken dün verdiğim testte 48e düştü bu gibi durum yaşayıp ne zaman tekrardan sağlıklı gebelik yaşadınız merak ediyorum 1 hafta sonra tekrar doktor kontrolüm var söylermi çok beklemeden tekrar gebelik planlayabilirsiniz diye