doimom 49semra_ benimde açlıklar 98-105 tokluklar 105-115 arası. Doktor açlık 95 sınır tokluk 120 dedi. Açlık sıkıntı insülin başlarmı acaba
doimom 49semra_ evette tam dört dörtlül listeye bağlı yaşayamıyorum😔 şu açlıklar 5 rakam düşse sınırda kontrolle gidicek ama 5 rakam beni mahfediyo
arenibekliyoruz Gamzekturk ben 6 levemir ile başladım ama benimde 170 leri buluyor. Diyabet hemşiresiyle görüşün belki seviyesini arttırır