lotusflowers emirelisa o haftalarda benimde öyleydi. Gece asla uyuyamıyodum karnımın acısından. Ağlıyodum resmen. Ama ilerleyen zamanda geçti. Sanırım rahim büyüdüğü için oluyo
annekiz6141 emirelisa benımde oluyor ya esımde neden agrıyor dıyo delı oluyorum ya 😅😅🤣🤣 bende 15 haftalığım
Kahyaasena emirelisa normal mi bilmiyorum ama benmde çok ağrıyor usuttugumu düşünüyorum çıplak ayak geziyorum hep gaz sancisi bide sanırım
birbebekveannesi_ emirelisa Birdaki kontrolünde doktoruna sor canım aklın kalmasın . Cinsiyeti belli mi bu arada
semiii Ağrı olması normal kuzum bende de olurdu perinataloji doktorum kanama olmadıkça herhangi bir lekelenme olmadıkça normal olduğunu söylemişti
emirelisa birbebekveannesi_ sormuştum stresten olabilir demişti ama geçmiyor yani karnımda kasıgımda huzursuz bi ağrı böyle . Bu hafta gideceğim belki söylerler cinsiyetini ♥️
birbebekveannesi_ emirelisa Yok kıza benziyor dedi 13 haftalıkken ama salı günü randevum var inşallah belli olur 15 haftalık olduk bizde bugün
emirelisa birbebekveannesi_ yaaa bende pazartesi olacağım tam 15 hafta ☺️ umarım sağlıkla kucağına alırsın
emirelisa birbebekveannesi_ birbebekveannesi_ amin inşallah amin hepimiz için bütün hamişler için inşallah
emirelisa birbebekveannesi_ İlk ☺️ bana 2 sene önce erken menepoz tanısı konmuştu yaşım 28 kendiliğinden oldu işte 🥰♥️ hep doktorlar hemen tüp bebek yap diyorlardı kısmet ♥️ Senin ? ☺️
emirelisa lotusflowers bende uyuyamıyorum hep yüz üstü uyurdum dönmemek için yüzüstü bilinçaltı döneceğim her an diye sağa sola dönmekten asla uyuyamıyorum .
birbebekveannesi_ emirelisa Ne güzel Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim de 3hamilelik yaşım 26 😊♥️