Merhaba çocuklukta astım geçmişim var. Toz gibi bazı şeylere de alerjim var ama hamile olduktan sonra kedi tüyü hafif toz olsun bunların en hafifine maruz kalsam hapsuruk krizi göz içinde kuruluk kaşıntı şişme ve deride kaşıntı başladı. Hangi doktora gitmeliyim bunlar geçici şeyler mi yoksa doğumdan sonra da bu şiddette devam eder mi yaşayan bilen var mı hapsuruk bir nebze sabredilir durumda ama gözlerim çok acıyor.