Ruruu ben bu acıyı kırkıma kadar yaşadım tahinin üzerindeki biriken yağ ve hakiki zeytinyağını karıştırıp sürdüm biraz hafifletiyodu ama en önemli şey bebeğin memenizi güzel kavraması lazım dudakları içe doğru emiyorsa iyileşmez dudakları dışarı doğru olsun emerken buna çok dikkat edin benim bunu yapmaya başladıktan sonra geçti elinizle dudaklarını dışa doğru açın emerken erbaşla çözüm yok bence