balbocegii gulyar 2. Trimisterde 5 aylıkken gittim yeni yani suya girmedim oğlum çok seviyor suyu annem sürekli onu koydu çok şükür birşeyde olmadı ama doktorlar önermiyor genelde bende ondan girmedim
ikincibahar_08 Hamilelikte ne hamam ne kaplıca önerilmiyor ilk aylar riskli çok sıcak hem tansiyonu çok etkiler Allah korusun düşüğe bile sebep olabilir 24 haftalık hamileyken kaplıcayı sordum doktoruma kesinlikle hayır dedi
gulyar ikincibahar_08 ya bende öyle diye biliyorum ama gelin hamamı yapılacak kararsız kaldım bilemedim
suzan1234 gulyar bebekten önemli değil bence de riske gerek yok kınaya düğüne zaten gidersiniz hamam çokta önemli değil