kavalakurabiyesi kepek ekmeği benim diyetisyenim önermedi, sadece tam buğday yada çavrarı tüketmmli söyledi ben diyetle kontrol altına aldım çok yüksek çıkıyordu şu anda şükür 115 120 falan tokluklarım hamur vs de yapıyorum ama tam buğday unu ile porsiyon kontrolü yaptığım zaman sıkntı olmuyor bazen insanda kendi bedeninin dengesine göre hareket etmeli ilk hamililgimde de vardı o yüzden en baştan şeker diyetine başladım çıkma ihtalile yüksek olduğu için şükür şimdilik iiy gidiyor şu iki ayıda atlatırsak