mystery94 emosland ya öyle lekede geldiyse bence geç döllenmede olabilir canım ya bana öyle geldi ne zaman kan verceksin bidaha
emosland mystery94 Pazartesi sabah vermeyi düşünüyorum ama evde yaptığım testin verdiğim kanın negatif çıkması çok moralimi bozdu..
Esma006 emosland canım geç yumurtlamış olabilirsin yani yumurtladın hangi gün hatırlıyor musun onun üstünde 14 gün falan ekleyebilirsin
emosland pengumommy uygulamanın adet bekleniyor dediği günün sabahı 1 saat ara ile sadece peçeteye bulaşan soluk pembe kahverengi lekelenmem olmuştu
pengumommy emosland benim adetten iki gün önce kahverengimsi sumukumsu bı akitnim oldu dün gölge gibi bugün de aynı sekildd oldu biraz tırsıyorum bir kimyasal gebelik var
emosland edannnnur ayy inşallah canım ya❤️ içimden yükselmesini o kadar istiyorum ki ama Rabbim yazmadıysa da yapacak birşey yok diyorum
emosland pengumommy bende de aynı oldu işte sümüğümsü akıntı sonra kesilince ümitlendim kaç gün ses soluk yoktu hafif ağrılarım vardı ama adet ağrısına benzemiyordu acaba mı diyordum hep
nononomolfix emosland bende kimyasalken 2 çıkmıştı ha bide öncesinde test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı pembe çizgiydi
emosland mystery94 o kadar hafif ki..Sancılı yatırmalı geçen adet ağrılarından sonra bu ağrı bana hiç ağrı değilmiş gibi geliyor
ezgi2125 emosland benim de 1 gün regl geçikti gerekiyordu olmadım. Ama ağrım var olacağımda olamıyor gibi benim normalde bu kadar ağrım olmaz geçtiğimiz Salı test verdim <5 çıktı teste yalancı pozitif verdi regl geçikti kafam çok karıştı