İki doğumuda yaşamış birisi olarak söylüyorumki ikisininde artı eksileri var bence. He benim normal doğumum ilk doğumumdu ve uzun sürmüştü maalesef. Ama kimisi varki bakıyorum iki saat sancı çekip pırt diye doğurmuşlar. Böylelerine müthiş kolaylık tabi normal doğum. Ama bende ilk doğumda sezaryendan çok korkuyodum ve o sancıları merak ettiğim için açıkçası denemiştim şansımı bi şekildede yapabildim nasip oldu. Ama kızımda sancıyı yine çektim ama sezeryan oldum. Oda çok rahat bence uyu uyan miss bebeğin yanında . Hele bide yanında ilgilenen biri varsa seninle müthiş güzel bence. Yani bence akışına bırakmakta güzel ben hep öyle yaptım. Kendinş korkutma bi bakarsın hemencecik kendiliğinden normal doğum olmuş bi bakarsın bebek sezaryenle gelmek istemiş öyle gelmiş. Önemli olan onun ve senin sağlığın gerisinin hiç önemi yok. Zaten doğum anneye güç veriyo ne şekilde olursa olsun.