Sss1947 sanlidamla57 bende evlenirken yaptırmıştım eşim şüpheli çıktı . Tekrar bana yaptılar bende birsey çıkmadı doktorum bir sorun olmayacağını söylemişti kadında yoksa eğer ki tıbbı genetikte yaptırmıştım bende
sanlidamla57 Biz de yapmıştık ama hamilelikte yaptık sağlık ocağında ikimiz de şüpheli çıktı Tibbi genetikte kan verdik onu bekliyoruz
sanlidamla57 Eşimle yaptırdık sağlık ocağına da ikimiz de şüpheli çıktı daha sonra tibbi genetikde verdik 1 ay oldu ama hala sonuç yok