59gulsahbg
Merhaba 37 +2yiz kızım hala dönmedi benim gibi olan var mi acaba doktor 39 akadar bekleriz dönmezse sezeryan dedim ilk kızım normal doğum oldu buda öyle olsun istiyorum. Bu şekilde başına gelen sonrasında bebeği dönen var mi acaba etrafınızda.Yada dönmesi için önerebileceğiniz hareketler