2bebek-1anne Kızlar şuan 7 aylık hamileyim . Orda fındıktan büyük iyi dolu apse var. Göbeğimden dolayı çok göremiyorum . Pazartesi gideceğim doktora . Ama evde ne yapabilirim yumuşayıp pısması için tam göbeğimin arasında olduğu içim sıkışınca ağrı yapıyor
2bebek-1anne Kızlar şuan 7 aylık hamileyim . Orda fındıktan büyük iyi dolu apse var. Göbeğimden dolayı çok göremiyorum . Pazartesi gideceğim doktora . Ama evde ne yapabilirim yumuşayıp pısması için tam göbeğimin arasında olduğu içim sıkışınca ağrı yapıyor
sevalguzel Vazelin sürüp üzerini yara bandı ve ya bezle kapat bir iki saat kadar beklet yumuşar kendiliğinden patlar belki.