asenazeynep nihalala_ Canım teste göre var gözüküyor, bu markayı herkes beğeniyor bence kısa sürede kan ver netleşsin🙏🏻🌸
tuanadnz35 Benimde böyle olmuştu canım şuan 33 haftalık hamileyim ama ben bu testlere güvenemedim test sonrası 3 gün sonra kan vermiştim. Bence git bi kan ver 🙈🙏
nihalala_ @“mommiesmoon42” kasımda düşük olmuştu o yüzden kendimi çok heveslendirmek istiyorum adet gecikmesine kadar beklemeyi düşünüyorum kan vermek için
Perla_ nihalala_ bence var yani inşallah vardır bende böyle öğrendim adetim bir gün gecikmişti aynı böyle çizgi çıkmıştı hemen acile gidip kan verdim beta 319 çıktı