Hemşireye vermek için onlu hastane çıkış seti, bir paket ıslak mendil, bir adet bebek bezi
Ekstra bebek için kıyafet olarak iki set alt üst takım eldiveni içerisinde, on adet bebek bezi, bir paket pamuk ,iki adet alt açma örtüsü ,bir tane çorap ,bebek yağı ,pişik kremi koydum.
Hastanede çekim yapmak istediğim için bebeğime muslin takım yaptırmıştım ismi yazılı şekilde onun tulumunu şapkasını ve battaniyesini yastığını yine ekledim
Kendim için de hazırlık yaptım ama normal mi yoksa sezaryen mi olacağımı henüz bilmiyorum o yüzden çantama her iki ihtimal için de fazladan eşya koydum
iki takım pijama, bir tane de çekim için ekstra dantelli bir takım koydum. üç adet lohusa kilodu, emzirmemin kolay olması için iki adet atlet ve emzirme sütyeni ekledim. bir paket Depend ped ekledim saç ve vücut havlusu ,lif, sabun gibi kişisel birkaç eşya koydum bakım malzemesi ekledim tarak ,diş fırçası ,1 2 makyaj malzemesi
Hastaneden Çıkarken giyinmek için rahat bir takım kıyafet iki adet terlik birisi lohusa setimin içerisindeydi kurdeleliiydi ve taci vardı . bir adet yelek ,iki tane ince bir adet kalın havlu çorap , göğüs kalkani ,göğüs ucu yaraları için krem ,göğüs pedi 4 adet, göğüs pompası ,bebeğim için emzik ve biberon yine ekledim bir paket mama koydum şu anlık sadece bunları ekledim biraz detaylı olmuş olabilir ama dediğim gibi hani henüz doğum şeklim belli olmadığı için ben hastanede iki gün üç gün kalacakmış gibi bir hazırlık yaptım herkes yine kendi fikrince ekleme ya da çıkartma yapabilir. Benim gideceğim hastane evimize 1 saat kadar uzakta olduğu için bir çok eşyayı yanıma alıcam gidip gelmek zor olucak çünkü Herkesin doğumu rahatlıkla geçer inşallah🩵🙏🏻 tecrübeli annelerde yine eksik veya fazla olanları söylerseler sevinirim bu gidişle evimide hastaneye taşıyacak gibiyim😂😂