Plasenta yaşlılığı farklı bir durum yani sezaryene almak için ama emin olmak için başka bir doktora da danışabilirdiniz tabi. İlk doğumda 8 saat açılma olmaması normal ben 22 saat sancı çektim mesela. Göstermelik de yapmış olabilir suni sancıyı. Benim de kızım herşey yolundaydı kafa çapını bahane etti suni sancı verdi göstermelik 40+0 da sonra bak doğmuyor falan dedi inan etti beni aldı sezaryene. Benim de en büyük pişmanlığımdı ve çok travmatik bir sezaryen hikayem var ben de diyorum ondan dolayı keşke başka bir dr a gitseydim görünseydim diye. Neyse ki ikinci çocuğum oğlumda ssvd nasip oldu ve kızımın kafa çapından daha büyük olmasına rağmen oğlum normal doğum oldu. Ondan dolayı pişmanım.