Benimde geçen 180 lere çıktı çok korktum sonra büyük bi hastahaneye gidin dediler gittik çok şükür normal çıktı. Bazen bebiş hareketlerine vs göre de değişiyor. Bende çok korktum hala korkuyorum bu arada. Doktorum bendeki kansızlıktan da olabileceğini söyledi.