Mucizegibi normal de ben ok mıymıntının herseyi yemem sevmem kokusundan bile mimlenirim ama ben sevdim güzel bir farkı yok sadece farkı hafif şekerli gibi süt aynı süt ama sanki bir çay kaşığı kadar içine şeker atmışlar gibi düşün amaçlı rahat şişliğim gazım olmuyor 🙏🏻