sanli26 hiç korkmayın eşimin kuzeninde 35.haftada oldu 2.400 gr doğdu şuan 3 yaşında kocaman bir çocuk. Benim bebeğimde böyle bir sorun yoktu erken doğum yaptım 35 haftalık 2.850 şuan 4.200 oldu sağ olan büyüyor üzmeyin hiç tatlı canınızı. Ne suni sancı ne sezeryan asla korkulacak şeyler değil. Normal doğum olarak başladığım için suni sancı aldım ama hiç istemesem çok korksamda sezeryanla bitti maalesef. İnsanın bişeyleri çok diretmemesi lazımmış onu anladım akışına bırakın yani. Sezeryanın kesiğinden ve sonrasından çok korkardım ama korktuğum gibi birşey değilmiş. Hemen ayağa kalkmak için çabaladım ve iyiki çabalamışım doğumdan 1 hafta sonra tamamen yalnızdım ve evimin yemeğini temizliğini bebek bakımını tek başımayapmak zorunda kaldım sadece günün yarısı eşim vardı E oda çalıştığı için 8 saat uyuyordu. Hiç birşey sorun olmadı gayet rahattım. Doğumdan 4 gün sonra falan normal yürümeye başlamıştım zaten. Yalan değil ilk iki üç gün öksürürken hapşırırken acı oluyor ama onun haricinde bir sorun yaşamadım e oda olsun yani sonuçta bi insan doğuruyoruz. Ama kesinlikle korkulacak bişey değilmiş kesin hükümlü davranmamak lazımmış hiç birşeye. Kendinizi telkin edin ne yaşarsam yaşayım en güzeli olucak diye