Kızlar iyi akşamlar
Mayıs’ta doğum yapıcam doğum yapınca diğer kızım 1.5 yaşında olacak haliyle biryere gidince ikisi de küçük baş edememm
Travel bebek arabası istiyorum ama bu defa ikisini de arabaya koymak zorunda kalıcam iki ayrı araba kullanamam tek bir yere giderken
Vagon bebek arabası almayı düşündük kullanan varmı aranızda nasıll kullanışlı mı 🌼