Gencbirannis Kızlar sağ koltuk altımda yumurta büyüklüğünde beze oluşmuş ve göğsüme dokunamıyorum neredeyse şiddetli ağrı acı var normal midir acaba? Bu şişliği biliyorum süt biriktiği için oluyor ama göğsüm acayip ağrıyor yaşayan var mı
Gencbirannis cadii benimki süttendir çünkü aynısı ilk gebeliğimde de vardı ama hiç ağrı yoktu bunda çok ağrı var göğsme dokunamıyorum ağrıdan